Monday, January 25, 2016

"PRE-LOVED BAZAAR 30-31 JANUARY 2016 "

" I Like My Money Where I Can See It- hanging in my closet"

Assalamualaikum @padiekalista semua.. 
Mona harap sihat-sihat yer suma.. Cuaca panas je sekarang kan, so banyakkan minum air kosong okay! Baru badan sihat dan bertenaga untuk siapkan semua kerja yang big boss bagi kan.. hehe.

Haa korang .. Ada yang terlepas makumat mengenai preloved bazaar yang akan meletop kebaboom pada hujung minggu ni tak ???? Bertarikh 30 dan 31 Januari 2016 bersamaan hari Sabtu dan Ahad, dari jam 10 Pagi sehingga 6 Petang. Panjang masa tu, sila-sila hadirkan diri korang okay !!

Ehh.. lupa pulak pasal tempat, haha. Okay.. preloved bazaar kali ni bertempat di tempat biasa je u alls. Di perkarangan @padiekaraccolta cawangan kamunting. Alaa... korang akan nampak dari tepi jalan je bazar ny taw. Berdekatan Petron dan bersebelahan Public Bank. Mona ada je kat sana taw, jom la kita ketemu. hehehe. 

Macam biasa, preloved bazaar akan muncul dengan banyak booth yang didatangi dengan pelbagai pilihan barangan yang Mona pasti akan menggugat hati korang punya lah. 
Ada multi barangan seperti baju, blouse, kasut, bawal, selendang, aksesori wanita dan sebagainya. Harga ??? Perghhh .. Jangan cakap lah u alls. Semestinya harga yang diberikan adalah berpatutan dan ada barangan serendah RM1  taw !!!!!

Tidaaakkkkkkkkkkk ... Mona pun tak sabar nak tunggu Sabtu ni dan pilih barang yang cantik, lain dari yang lain dan semestinya murahhhh ok!!.. Hahaha. Biasa la kita orang perempuan, belanja2 jugak, tapi bab bajet harus pandai jugak taw. Ekonomi sekarang tinggi. Kena bijak berbelanja sekarang.

Ni preloved bazaar yang lepas.. haa.. ramai kan yang join. Best2. 


Okay korang .. Jangan lupa temu janji kita pada hari Sabtu dan Ahad ni taw !! Orang Penang, Ipoh, Kuala Kangsar dan sewaktu dengannya mai- mai singgah cuci mata naa. Pasti tak mengecewakan punya lah. Mona jamin 120%.. haha. Gurau2 aje.. jangan marah yer. Sebarang pertanyaan berkaitan preloved bazaar ni korang boley whatsup atau direct call 019-4442704/ 017-5724585.

Alang-alang korang nak datang preloved bazaar yang gempak ni, korang survey la siap-siap barangan @padiekaraccolta .. Masuk butik, ambil brang yang hendak dibeli, bayar dan terus boleh dipakai pergi shooping u alls. haha.

Follow our blog : http://padieka.blogspot.com/
Follow our instagram : http://instagram.com/padiekaraccolta
#padiekalista #padiekaraccolta #padiekataiping  #padiekakuantan
Like our Facebook page : https://www.facebook.com/padieka2u
Buy our clothing/shoes/accessories : http://www.padieka.com / whatsapp 012-5907922 / message on Facebook

Sehingga berjumpa lagi korang. Salam sayang dari Mona. Muahh. 
Bye. Salam :)


















No comments: