Friday, January 22, 2016

"Muslimah Wide Leg Pants"


"A Girl Should Be Two Things: Classy and Fabulous"

Assalamualaikum korang  .. Jom kita jadi  gadis classy and fabulous !!

Korang semua mesti dah biasa dengar pasal wide leg pants, wide leg trousers, loose pants, palazzo dan bootom pants kan .. Alaaa.. tu suma adalah fesyen terbaru seluar sekarang taw .. bahasa kampung kita panggil seluar kembang..hehe .. tetapi .. fesyen ni dah meletopp sehingga peringkat antarabangsa okay !!.. Mona pun ada dalam 5 hingga 6 koleksi wide leg pants taww .. jangan xcaya ..

Jom kita ubah penampilan kita untuk tahun baru ni. Tak salah mencuba fesyen baru asalkan masih menutup aurat kan .. Seiring dengan slogan kami sweet.modern.covered. 

Di Padieka Raccolta, ada wide leg pants yang tersangat lah cantikkk sampai bila korang pakai je terusss rasa seperti tuan puteri yang classy and fabulous okay!! Sesuai digayakan kemana-mana tidak kisah lah di majlis formal atau tak. Bila pakai ke pejabat Mona pasti Boss akan terus melamar korang punya lahh .. hehe. 

Perkenalkan Orelia Pants .. Ada empat warna yang boleh dijadikan pilihan korang semua taw. We got nude, grey, navy and black. Warna yang sangat hot sekarang dan sangat sesuai digayakan dengan pelbagai baju plain atau bercorak.

Follow Instagram padiekaraccolta taw , ada banyak gambar Orelia Pants untuk korang survey !! Yeaayyy.. Mona tak sabar nak tunggu order dari korang. So, cepat2 order k. Boleh whatsapp Mona di no 0175724585 atau jom lah ke butik .. Mona tunggu taw!!


 #padiekataiping #padiekakuantan 


Woww.. nampak sangat classy and fabulous !!


Model menggayakan Orelia Pants , colour nude, saiz S.



No comments: